نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ترویج فرهنگ، ارزش‌ها و سبک زندگی اهل بیت (ع) را از نیاز‌های امروز جامعه بیان کرد.

نکونامبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام به مناسبت سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، در دیدار جمعی از ذاکران، مداحان و شعرای آیینی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به جایگاه بالای ستایشگری خاندان عصمت و طهارت (ع) گفت: از آنجا که این بزرگواران نور محض هستند، هر خدمتی در راه آنان، نورانی و پر فضیلت و دارای اجر و ثواب از سوی پروردگار متعال است.

وی با تأکید بر اهمیت دغدغه دینی در عرصه‌های مختلف افزود: شاعر و مداح اهل بیت (ع) باید نسبت به ترویج فرهنگ و ارزش‌ها، سبک زندگی، عبادت، اخلاق و رفتار اولیای الهی و خاندان وحی (ع) نیز به عنوان یکی از نیاز‌های امروز جامعه، دغدغه‌مند و حساس باشد و در این راستا تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ولایت اهل بیت (ع) روح انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و شعرا و مادحین خاندان رسالت (ع) باید نسبت به راه نورانی انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل (ره) هم دغدغه داشته باشد تا مبادا از این مسیر فاصله بگیریم.

نکونام ادامه داد: مطالبه از مسئولان، به عنوان یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، از کمرنگ شدن ارزش‌ها و شعائر والای دینی در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: این مطالبه گری باید همراه با روحیه انقلابی، بصیرت و حفظ حریم‌ها باشد تا مایه اختلاف افکنی و حرمت شکنی نشود.

انتهای پیام/ش

ولایت اهل بیت (ع) روح انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار