در آخرین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) درشهرستان خمین ساعت و مکان برگزاری مراسم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آخرین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان خمین با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه سال جاری در خیابان ساحلی خمین مقابل بیت قدیمی آن حضرت برگزار شود.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در این جلسه با اشاره به عظمت و بزرگواری حضرت امام خمینی (ره) و اینکه همه ما مدیون حضرت امام (ره) هستیم و بواسطه نام امام خمینی (ره) است که ایران را در دنیا می‌شناسند،گفت: نکوداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) یک وظیفه ملی است و همه باید برای این امر مهم بسیج شوند.

طهرانی افزود: با توجه به اینکه شهرستان خمین محل تولد امام خمینی (ره) است و در ایام ارتحال ایشان از شهرستان‌های مختلف استان مرکزی و کشور مهمانان وبازدید کنندگان بسیاری وارد این شهر می‌شوند باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که چهره شهرخمین در سالروز رحلت حال وهوای ارتحال امام (ره) را تداعی کند و در شان نام امام وشهر امام باشد.

وی اضافه کرد: هر ساله دومین مراسم ارتحال با شکوه بعد از مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در تهران در شهرستان خمین برگزارمی شود و می‌طلبد تا با برنامه ریزی مناسب و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی مراسم ارتحال ایشان امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار گردد.

انتهای پیام /ج

آخرین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.