گفته شده بود که مامه تیام به باشگاه استقلال اعلام کرده است بیشتر از ٦ماه با آبی پوشان قرارداد نمی‌بندد این موضوع توسط مدیر برنامه هاى مهاجم سنگالى تکذیب شد

تكذيب و توافق قرارداد ٦ ماه استقلال و تيامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالى كه مطرح شده بود که  مامه تیام به باشگاه استقلال اعلام کرده است بیشتر از ٦ماه با آبی پوشان قرارداد نمی بندد این  موضوع توسط مدير برنامه هاى مهاجم سنگالى  تكذيب شد همچنین از طرفى در خبر ها منتشر شد كه تيام با استقلال توافق كرده است  و تنها امضاى نهايى قرارداد باقی مانده است  كه اين مساله هم توسط مدير برنامه هاى اين بازيكن رد اعلام شد.

روزبه مدير برنامه هاى تيام در اين باره به خبرنگار ما گفت :قانون فيفا اجازه نمى دهد بازيكنى با باشگاهى قراردادى ٦ ماه ببند. حداقل قرارداد منعقد شده ميان بازيكن و يك باشگاه بايد يك سال باشد.همچنين توافقى از سوى استقلال با تيام انجام نشده و تمامى خبر هاى منتشر شده كذب است.

پيشنهاد قطرى ها فرشيد را از استقلال دور نكرد

در حالى كه ٢ باشگاه قطرى خواهان حضور فرشيد اسماعيلى در تيمشان هستند اما مديران استقلال به دليل قرارداد ٢ ساله اين بازيكن اجازه جدايى را به او ندادند و به اين ترتیب اسماعيلى همچنان در استقلال مى ماند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار