نیرو‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در جنوب نوار غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف موشک قرار دادند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت/ به صدا درآمدن آژیر‌ خطر در شهرک‌های صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، منابع فلسطینی اعلام کردند، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک پایگاه نیرو‌های مقاومت در خان یونس و پایگاه نیرو‌های مقاومت در شمال غرب رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

همچنین یگان توپخانه ارتش این رژیم، پایگاه نیرو‌های مقاومت را در شرق نوار غزه هدف قرار داد.

هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز پایگاه نیرو‌های مقاومت در شمال غرب منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه و پایگاه "یرموک" را در شرق منطقه الشجاعیه در نوار غزه هدف قرار دادند.

علاوه بر این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با چند فروند موشک پایگاه عین جالوت متعلق به گردان‌های عزالدین قسام را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم به 10 هدف متعلق به حماس در 3 نقطه مختلف از این منطقه حمله کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از شاهدان عینی از شلیک موشک نیرو‌های مقاومت فلسطین به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین هم مرز با نوار غزه خبر داد.

به گزارش این شبکه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مقابله سامانه ضد هوایی گنبد آهنین با یک فروند موشک در شهرک سدیروت خبر دادند.

همزمان با حملات راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، آژیر خطر در سراسر این مناطق به صدا درآمد.

انتهای پیام/

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار