کتاب" فعالیت بدنی و ایمونولوژی" دردانشگاه گیلان تالیف و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت : "کتاب فعالیت بدنی و ایمونولوژی " تالیف دکتر فرهاد رحمانی نیا عضو هیأت علمی گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه گیلان و دکتر کمال رنجبر عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از سوی انتشارات دانشگاه گیلان به چاپ رسید.

وی افزود:فعالیت بدنی و ایمونولوژی دانش جدیدی است که تعدادی از پژوهشگران علاقمند در حوزه فیزیولوژی و طب ورزشی به مطالعات نظام دار و انتشار مقالات و منابع علمی پرداخته اند که از جنبه کاربردی نیز مورد توجه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت : در تالیف کتاب حاضر تلاش شده تا مقالات علمی مرتبط نیز در فهرست منابع پایانی هر فصل ارائه شود. علاوه براین، تعدادی از پرسشنامه های مرتبط به ویژه در مورد بررسی آثار استرس و بیش تمرینی بر ایمنی بدن در پیوست های پایانی ارائه شده است.

سعید رهسپار افزود: این کتاب در ۳۷۸ صفحه و۱۳ فصل ارائه شده است که شامل: فعالیت بدنی و خطر ابتلا به عفونت، آشنایی با دستگاه ایمنی بدن، سایتوکاین ها، آثار بیش تمرینی بر دستگاه ایمنی بدن، فعالیت بدنی و سرطان است.

انتهای پیام /ق

 

کتاب" فعالیت بدنی و ایمونولوژی" دردانشگاه گیلان تالیف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.