نظرسنجی ها نشان می‌دهد افرادی که ابرو‌های پرپشت و ضخیم تری دارند بیش از دیگران خودشیفته هستند.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

خواص هل 

هل از ادویه‌های خوش بو و دوست داشتنی است که خواص درمانی زیادی هم دارد.

این دانه گیاهی در طب سنتی داروی مشکلات تنفسی مثل آسم و خوش بو کننده دهان محسوب می‌شود علاوه بر این تحقیقات بسیاری ثابت کرده است که

هل مشکلات گوارشی را تا حدود زیادی تسکین می‌دهد و در تنظیم فشار خون فوق العاده موثر است.

مبتلایان به بیماری دیابت باید بدانند که هل به دلیل داشتن منگنز زیاد، سطح این عنصر را در بدن متعادل می‌کند و  بیماران دیابتی معمولا با سطح پایین منگنز مواجه هستند.

دارویی خوش طعم برای دیابتی‌ها/ رابطه ابرو با خودشیفتگی/ نشانه‌های خطرناک برای ریه/ ورزش های توصیه شده برای زنان باردار

جذابیت با ابرو 

نظر شما در خصوص ابرو‌های پر پشت چیست؟ برخی آن را نشانه جذابیت می‌دانند و برخی دیگر معتقدند ابرو باید نازک و کشیده باشد.

به تازگی پژوهشگران دانشگاه تورنتو با مطالعه بر روی نتایج نظرسنجی گسترده‌ای که در همین خصوص انجام شده بود دریافتند افرادی که ابرو‌های پرپشت و ضخیمتری دارند بیش از دیگران خودشیفته هستند.

این محققان معتقدند این افراد با رسیدگی مداوم به ابرو‌ها و کش و قوس دادن به آن سعی می‌کنند همواره در نظر دیگران جذاب بمانند.

مصرف گریپ فروت برای لاغری 

یکی از رژیم های لاغری که برخی از افراد از آن استفاده می کنند رژیم لاغری گریپ فروت است؛ این رژیم لاغری فرمول پیچیده ای ندارد تنها کافی است قبل از هر وعده غذا یک گریپ فروت بخورید.

کارشناسان تغذیه هم معتقدند گریپ فروت می تواند اشتها را تا حد زیادی کاهش دهد همچنین عمل هضم غذا را با سرعت بخشی به ترشح اسید معده آسان می کند.

دارویی خوش طعم برای دیابتی‌ها/ رابطه ابرو با خودشیفتگی/ نشانه‌های خطرناک برای ریه/ ورزش های توصیه شده برای زنان باردار

ممنوعیت ورزش سخت در بارداری 

افراد همیشه باید از سلامتی خود محافظت کنند؛ این اهمیت به سلامتی در زنان باردار بیش از دیگران توصیه شده است.

ورزش یکی از مهمترین اقدامات انسان برای حفظ سلامتی است با این وجود بسیاری از زنان باردار در طول دوران بارداری ورزش را به کلی فراموش می‌کنند. پزشکان معتقدند زنان باردار در دوران بارداری باید از الگو‌های بارداری متفاوتی پیروی کنند.

در سه ماه اول بارداری ورزش‌های سبک مانند شنا و یوگا توصیه شده است. در سه ماه دوم زنان باردار پر انرژی می‌شوند و تمایل بیشتری به ورزش کردن دارند. باید بدانید ورزش‌های سنگین و سخت به هیچ عنوان مطلوب نیست. ورزش‌های مفید برای عضله سازی و یوگا در این مدت توصیه شده است.

بازه فعالیت‌های ورزشی در سه ماه سوم بارداری کمتر از زمان‌های دیگر است؛ ورزش‌هایی که  نیازمند انعطاف پذیری زیادی نباشند، یوگا و نرمش‌های مناسب از فعالیت‌های توصیه شده در سه ماه سوم بارداری است.

بیماری‌های ریه را بشناسید 

سرفه‌های طولانی مدت، دشواری در بالارفتن از  پله، وجود خون در خلط سینه؛ اگر این علائم را دارید ممکن است ریه شما دچار مشکل حادی شده باشد.

ریه یکی از اندام‌های حیاتی بدن است که با مشکلات تنفسی بسیاری دچار می‌شود؛ پزشکان معتقدند مصرف دخانیات، عفونت‌های مختلف و عوامل وراثتی خطر ابتلا به مشکلات تنفسی را افزایش می‌دهد.

آسم، برونشیت مزمن و حاد، ذات الریه، آمبولی ریه، فشار خون ریوی و سرطان ریه از شایع‌ترین بیماری‌های ریوی هستند.

دارویی خوش طعم برای دیابتی‌ها/ رابطه ابرو با خودشیفتگی/ نشانه‌های خطرناک برای ریه/ ورزش های توصیه شده برای زنان باردار

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.