در آستانه شب های قدر در ماه مبارک رمضان, همایش بزرگ- آیینه داران قدر- با هدف آشنا نمودن شهروندان پیرامون مسایل اجتماعی ,ترویج فعالیتهای داوطلبانه و کمک به رفع آلام نیازمندان در مناطق محروم شهراصفهان , به همت انجمن امداد دانشجویی ایما برگزار می شود.

مسئول برگزاری  همایش آیینه داران قدر در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعلام کرد: در نهمین سال برگزاری خود در راستای هدف اصلی اش که اطعام محرومان و مستمندان است، به شناسایی خانواده‌های محروم در شهرمی پردازد و ارزاق مورد نیاز برای مدت  یک ماه خانوار  را در اختیار آنها قرار می دهد.

امینی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این همایش، اشاره به قسمتی از شهر و همشهریانی است که در حاشیه شهر و محلات کناری آن به دست فراموشی سپرده شده‌اند، مردمانی که نه در جایی دور، بلکه درهمسایگی کوچه‌های همین شهر زندگی می‌کنند اما، از داشتن بسیاری ازحقوق اولیه خود محروم هستند.

گفتنی است ; این طرح همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ، ساعت 21:30در مجموعه فرهنگی فرشچیان واقع در خیابان توحیدآغاز می‌شود و با برگزاری مراسم دعا و پخش ارزاق در محلات محروم شهر ادامه می‌یابد.

انجمن امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع)، یکی از سازمان‌های مستقل مردم نهاد اصفهان است که فعالیت خود را از پاییز 88 آغاز  کرده است.

 

انتهای پیام /س 

برپایی سفره های افطاری در مناطق محروم اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار