تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: برخی از افراد به دنبال این هستند که طرز فکر خودشان را به امام خمینی (ره) نسبت دهند، این گفتار آن‌ها به خاطر توجیه عملکرد خود و روحیه تجملاتی بودنشان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان دیشب در ویژه برنامه همایش سیره روح الله  در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز در مواجهه با سیره امام راحل با تحریف روبه رو هستیم افزود: برخی افراد می‎خواهند به صورت خیلی آرام راه و سیره امام خمینی (ره) را منحرف کرده و از امام چهره‎ای دیگر معرفی کنند، در حالی که ما هر چه در انقلاب داریم از تفکرات امام راحل ریشه می‎گیرد، لذا باید مراقب بود تا کسی تفکر و سیره ایشان را منحرف نکند.

وی تصریح کرد: جریان نفاق سعی دارد تا با ابزار دین و خط انقلاب جریان تفکر امام را منحرف کرده تا کسی متوجه این قضیه نشود.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: بعد از اینکه امام خمینی (ره) به ایران آمدند، برخی سعی کردند منزلی برای امام در دربند تهران اجاره کنند، ایشان قبول نکردند لذا امام را به جماران بردند، البته جماران مثل الان نبود، بلکه بیشتر شبیه روستا بود. حالا برخی دوست ندارند این سیره امام بیان شود، چون خودشان به کاخ نشینی عادت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: از زمانی که امام از منظر ولایت فقیه حرکت کردند این انقلاب تشکیل شد و گسترش پیدا کرد. مقام معظم رهبری نیز همان راه و سیره امام راحل را دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی به دنبال بدل سازی از شخصیت امام راحل هستند تا از همین طریق خط امام را منحرف کنند، گفت: افرادی که به دنبال بدل‌سازی هستند اصلا خود امام را هم قبول ندارند، آن‌ها ولایت فقیه را هم قبول ندارند حالا می‎خواهند با آیت الله سازی سیره امام را منحرف کنند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری ویژه برنامه همایش سیره روح الله در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.