آمادگی مراکز بهزیستی و کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: مراکز بهزیستی، کمیته امداد و برخی نهادهای خیریه آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای جمع‌آوری فطریه در اردبیل انجام شد و از مردم انتظار می‌رود فطریه خود را به مراکز و موسسات مجوزدار ارائه دهند.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا از ورود موسسات و مراکز غیرمجاز برای جمع‌آوری فطریه جلوگیری شود تا دستگاه‌های مربوطه تعاملات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و فطریه توسط مراکز موسسات مجوزدار جمع‌آوری شود.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: مراکز بهزیستی، کمیته امداد و برخی نهادهای خیریه آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و لازم است در این زمینه همگان همکاری لازم را داشته باشند تا فطریه به طور منظم جمع‌آوری شود.

زنجانی بیان کرد: کمک به نیازمندان و فقرا جزو اولویت‌های اساسی است و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته فطریه‌ای که جمع‌آوری شده در حوزه مناسب هزینه می‌شود تا مشکلات قشر نیازمند برطرف شود.

وی از برنامه‌ریزی برای جلوگیری از فعالیت موسسات و مراکز غیرمجاز خبر داد و افزود: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده و با متخلفان توسط دستگاه‌های قضائی و انتظامی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

جمع آوری فطریه در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.