ویژه برنامه "با روح خدا در ماه خدا" به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری گیلان برگزار شد.

اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت گفت: به مناسبت بزرگداشت بیست و نهمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، جمعی از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری شهر رشت، در مرکز شماره یک این مجتمع فرهنگی در پارک قدس رشت ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) را به تصویر کشیدند.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه‌ با عنوان "با روح خدا در ماه خدا" همزمان در همه کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برگزار شده است، افزود: این مراسم به منظور آشنایی افزون‌تر جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان با اندیشه‌های ناب و نقش ارزشمند امام راحل (ره) اجرا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اهمیت شناخت تمام ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) در عصر حاضر تصریح کرد: نسل امروز باید علاوه بر مسایل دینی بر دیگر حوزه‌هایی که امام تاکید داشتند، از جمله ورزش و هنر نیز آگاهی کامل داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

آشنایی کودکان و نوجوانان رشتی عضو کانون پرورش فکری با امام راحل (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.