فرمانده انتظامی استان قزوین از گروگانگیری در تبریز و رهایی گروگان در کمتر از ۸ ساعت در قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سردار مهدی محمودی ️. فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با کسب خبر از منابع و رصد اطلاعاتی درباره اینکه آدم ربایان قصد انتقال گروگان از محور بوئین زهرا به یکی از استان‌های شرقی کشور را دارند بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

️سردار محمودی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند مورد استفاده گروگانگیران را در محور دانسفهان - بوئین زهرا شناسایی کردند و به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودرو‌ها پرداختند.

وی اضافه کرد: رانندگان خودرو‌ها پس از مسافتی تعقیب نامحسوس، متوجه حضور پلیس شدند و بلافاصله تغییر مسیر دادند، که ۲ واحد عملیاتی مستقر در محور‌ها خودرو پژو ۴۰۵ را متوقف متوقف و راننده و ۳ سرنشنین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت:: ماموران در بازرسی از خودرو، گروگان ۳۷ ساله را که در صندوق عقب خودرو ۴۰۵ محبوس و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده بود را آزاد کردند.

وی یادآور شد: دیگر خودرو متعلق به گروگانگیر‌ها نیز در محور بوئین زهرا - سگز آباد متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

️سردار محمودی افزود: ۶ گروگانگیر دستگیرشده در بازجویی ماموران علت گروگانگیری را اختلاف حساب بین فروشنده موادمخدر در یکی از استان‌های شرقی و فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دستگیری شش گروگانگیر در قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.