فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیر ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان شدند .

سرهنگ شمس گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در باز جویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل: ۳ دستگاه علف تراش، ۵ دستگاه دوربین مدار بسته، ۲ دستگاه مانیتور، ۲ دستگاه تلویزیون، ۱ دستگاه موتورسیکلت، کولرگازی، ۳۰۰ متر سیم برق از متهمان، افزود: در ادامه این عملیات یک مالخر اموال مسروقه که در خرید و فروش اموال مسروقه با متهمان همکاری می‌کرد نیز دستگیر شد.

سرهنگ شمس از معرفی متهمان به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبرداد.

وی از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های انتظامی و اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و ناهنجاری اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری دهند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۹ فقره سرقت در تنکابن

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار