خیران شهرستان فسا یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تکمیل اندرزگاه بانوان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سلیمان کرمی معاون استاندار فارس و فرماندار شهرستان فسا در مراسم جشن گلریزان زندان را تنبیهی برای مجرمان دانست و افزود: افرادی که برای خطا‌هایی به زندان می‌روند که با کمک به این افراد می‌توان از حضور آنان در زندان جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: تا کنون در زندان شهرستان فسا ۷۰ جرائم غیر عمد و مالی وجود دارد که برای آزادی این افراد ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
همچنین انصاری رئیس شورای تامین شهرستان فسا تصریح کرد: برای تکمیل ساخت اندرزگاه بانوان در این شهرستان پارسال ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی هزینه شده که از این مبلغ فقط ۵۰ درصد اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بیشترین جرائم غیر عمد در بین زندانیان را چک، مهریه و دیه تصادف است، که از خیران شهرستان فسا در خواست می‌شود با شرکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانی‌های جرایم غیر عمد تلاش کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان فسا اضافه کرد: با کمک خیران شهرستان فسا و تلاش ستاد دیه استان پارسال ۴۶ زندانی جرایم غیر عمد با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

انصاری اظهارکرد: در جشن گلریزان شهرستان فسا خیران ۷۵ میلیون تومان در قالب وجه نقد و تعهد به ستاد دیه این شهرستان برای آزاد سازی زندانیان جرائم کمک کردند.

گفتنی است، در پایان مراسم گلریزان شهرستان فسا از محبی نژاد خیر نیک اندیش فسایی به دلیل کمک نقدی یکصد میلیون تومانی برای تکمیل اندرزگاه بانوان در شهرستان فسا تجلیل شد.
انتهای پیام / ت

کمک نقدی خیران برای آزادی زندانیان در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار