امام جمعه شیراز گفت: درس انقلاب اسلامی در قدم اول خداباوری و قدم دوم مردم محوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ آیت الله دژکام درمراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد و ارتحال امام خمینی در حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) بیان کرد: امام (ره) خداشناسی و خداپرستی را به مردم ایران و همه مردم جهان یادآوری و یاد خدا را در بین مردم زنده کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به تاثیر شخصیت امام خمینی (ره) در دیانت مردم تصریح کرد: امام راحل یکی از چهره‌هایی بود که خدا را دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه درس انقلاب اسلامی در قدم اول خداباوری و قدم دوم مردم محوری است، افزود: هدف انقلاب اسلامی ایراننه تنها پیشرفت اقتصادی بلکه احیای ارزش‌های اسلامی نیز بود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: دشمن سعی دارد به صفوف مردم نفوذ کند، اما مردم با وجود همه مشکلات مقابل دشمن می‌ایستند.

وی با تاکید بر شکست مستکبران و پیروزی نیرو‌های حزب الله در کشور‌های اسلامی، ادامه داد: این شکست‌ها ابرقدرتی، چون آمریکا را متزلزل کرد و نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: راه مبارزه با مشکلات اقتصادی مقاومت در برابر دشمنان است و ما امروز مشغول جهاد کبیر هستیم که کار سختی بوده و ممکن است برخی شما را سرزنش کنند، اما ما یاعلی گفتیم و نیاید از این سرزنش‌ها ترسی داشته باشیم.
انتهای پیام/ت

امام خمینی (ره) خداشناسی را در جهان احیا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.