به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، همایش «امام، قرآن، معنویت» با حضور جمعی از قاریان، حافظان و فعالان مؤسسات قرآنی استان برگزار شد.

برگزاری همایش «امام، قرآن، معنویت» در زاهدان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان بیان کرد: کسانی که قرآن را می‌فهمند و به آن عمل می‌کنند، یعنی عالمان به قرآن و عاملان به آن، با فرشتگان بلندمرتبه «کِرَامٍ بَرَرَةٍ» همنشین و هم‌طراز هستند.

وی ادامه داد: این کتاب گرانسنگ به‌دست سفرای عالی‌رتبه الهی به سینه پیامبر رسیده و از طریق ایشان به دست امت اسلامی رسیده است؛ قرآن عهدنامه‌ای میان ما و خداست که کف تعهدات آن، تلاوت حداقل ۵۰ آیه در روز است.

نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: شیطان از هیچ کسی فروگذار نیست، هیچ انسانی از شر وسوسه‌های شیطان در امان نیست، مگر آن‌که به قرآن پناه ببرد. اگر در پناه قرآن قرار بگیریم، خودش همانند دژی از ما محافظت می‌کند.

در این همایش که همراه با ضیافت افطار برگزار شد، غلامرضا فارسی (قاری سیستانی) به تلاوت یک صفحه از قرآن به‌روش ترتیل پرداخت و در ادامه، مولوی موسی‌خانی قاری اهل سنت، مهدی کامبوزیا، قاریان نوجوان علیرضا کیخا، رضا صفدری و حافظ حامد اسماعیل‌زهی آیاتی از کلام الله مجید تلاوت کردند. همچنین گروه جمع‌خوانی و مدیحه‌سرایی الغدیر نیز به اجرای تواشیح پرداخت.

انتهای پیام/ع

 همایش «امام، قرآن، معنویت» در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار