نماینده ولی فقیه در هرمزگان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت اله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
وی گفت: مردم شریف، مومن و روزه دار هرمزگان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد دفاع از فلسطین را به گوش همگان برسانند.
امام جمعه بندرعباس حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام دانست و افزود: مردم با شرکت همگانی در روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد وبا دیگر اتحاد و انسجام اسلامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را سبب یأس و ناامیدی مستکبران دانست و گفت: این روز بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های اسلامی است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.
آیت اله نعیم آبادی گفت: روز جهانی قدس نامگذاری میعادگاهی برای دفاع از قدس شریف است که در این روز اراده ملت‌های مسلمان برای مقابله با استکبار به عرصه ظهور می‌رسد و باید این راه تا رهایی کامل سرزمین فلسطین تداوم یابد.
انتهای پیام/ر

روز جهانی قدس میعادگاهی برای دفاع از قدس شریف

برچسب ها: رمضان97 ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.