راهپیمایی روز قدس یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل/آینده از آن مردم مظلوم فلسطین است

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: یکی یادگار‌های ماندگار امام خمینی (ره) روز قدس است که امروز در بیش از 50کشور دنیا این مهم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: یکی یادگارهای ماندگار امام خمینی(ره) روز قدس است که امروز در بیش از 50 کشور دنیا این مهم برگزار می‌شود.

وی افزود: این ماندگاری آثار وسیعی در سطح جهان اسلام دارد ، اولین اثر آن نفرت عمیق عالمانه و با بصیرت ملت‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که زیر بمباران اسرلئیل غاصب قرار دارند، است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: اهمیت روز قدس از این بابت است که باید با تمام قدرت حضور در صحنه را حفظ کرد تا مدافع واقعی بیت المقدس قبله اول مسلمانان باشیم.

وی گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل اویو به قدس شریف نفرت کشورهای اروپایی را هم به دنبال داشت.

سالک تصریح کرد: چند ماهی است که حرکت مردم فلسطین در راهپیمایی بزرگ بازگشت شکل گرفته است و مردم به سرزمین‌های 1948 و 1967 باز می‌گردند، حکومت آینده از آن مردمی است که در فلسطین مشغول زندگی بوده و امروز آواره کشورهای مختلف جهان هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: انتفاضه اخیر انتفاضه موشکی است و دیگر انتفاضه سنگ و تیر و کمان از بین رفته است و این قدرت مردم مظلومی است که در مسیر دفاع از آرمان‌های مقدس بیت المقدس حضور دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم روز جمعه، روز قدس با حضور بی سابقه مردم شاهد حرکت عظیمی علیه اسرائیل غاصب، آمریکا و عربستان سعودی باشیم.

سالک اظهار کرد: قطعا مردم شریف کشورمان به پیروی از رهبر معظم انقلاب در راستای حضور و دفاع از قدس شریف تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار