شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه دعوتی صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی خمینی بت شکن با تاکید بربیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس سرطانی بودن رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی نشان داد که راه و مسیر مستضعفان جهان و وظیفه بیدار دلان و انسان‌های جهان چیست؟؛
 
معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، آزادی قبله اول مسلمانان را نمادی از مقاومت، ایثار و استکبار ستیزی برابر مستکبران و زورگویانی می‌دانست که با دد منشی، چپاول و زورگویی قصد داشتند خود را حاکمان دنیا بدانند، ولی اندیشه امام راحل (ره) این تفکر خام و پوشالی را از بین برد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه خود آورده است: بر این اساس جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای مسلمانان روزه دار و آرمان خواهان و آزادی خواهان نمادی برای تحقق شعار ملت‌هایی همراه و همدل و استکبار ستیز شده؛ نمادی که محور آن قدس عزیز و قبله نخست مسلمانان جهان است و مردم آواره فلسطین به وطن اصلی خود باز خواهند گشت؛ همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند: به فضل الهی رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

در این بیانیه با دعوت از مردم شهید پرور خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید شده است:همپای مردم قهرمان ایران اسلامی همانند همیشه پای آرمان‌های انقلابی و بلند امام خمینی (ره) ایستاده ایم و با بیعت مجدد با آن عزیز سفر کرده، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای اعتلای انقلاب، اسلام و آزادی قدس مقاوم، دریغ نمی‌ورزیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 23 رمضان مصادف با 18 خرداد در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

این مراسم در مشهد مقدس ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد به طرف حرم رضوی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان پس از اجتماع در رواق امام خمینی (ره) و اماکن متبرک از سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

پس از سحنرانی و قرائت قطعنامه، نماز جمعه به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//م. ن
 

دعوت برای حضور در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.