مدیرکل کمیته امداد گلستان از رفع مشکل مسکن و تهیه لوازم ضروری منزل ایتام در قالب طرح مفتاح الجنه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امان اله حسین پور مدیرکل کمیته امداد گلستان در بازدید از خانواده‌های نیازمند گفت: مسئولان حراست استان در قالب طرح مفتاح الجنه با بازدید و دیدار چهره به چهره با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اقدام به رفع مشکل مسکن و تهیه لوازم ضروری منزل این خانوار‌ها کردند.


وی افزود: کمیته امداد برای هم‌نشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا، آشنایی هر چه بیشتر مدیران بازندگی افراد نیازمند و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران و مسئولان نیکوکار برای رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت این نهاد، طرح مفتاح الجنه را اجرا می‌کند.


حسین پور اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال ۳۰۰ بازدید باهدف دلجویی و کمک به خانوار‌ها و ایتام نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه داشتیم.


وی در ادامه گفت: همچنین سال گذشته چهار هزار بازدید در قالب این طرح برای رسیدگی به وضع و مشکلات افراد تحت حمایت، با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیران انجام شد.


حسین پور افزود: در این دیدار‌ها مسئولان برای کمک به نیازمندان ضمن اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی، مشکلات ایتام و خانوار‌های تحت حمایت این نهاد را بررسی و پیگیری می‌کنند.


وی در پایان گفت: کمیته امداد استان دارای ۶۰ هزار خانوار و ۱۰۶ هزار نفر مددجوی تحت حمایت است.


این بازدید صبح امروز با حضور مدیر حراست کل گلستان به همراه معاونین و جمعی از مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان انجام شد.

انتهای پیام/ق

 

رفع مشکل مسکن و تهیه لوازم ضروری منزل ایتام در گلستان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.