یک بانک بلژیکی روز پنجشنبه اعلام کرد پس از خروج آمریکا از برجام تبادلات مالی خود با ایران را محدود به خدمات حقوق‌بشری می‌کند.

بانک بلژیکی KBC تبادلات مالی خود با ایران را محدود می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه توقف فعالیت شرکت‌ها و بانک‌های اروپایی با ایران، یک بانک بلژیکی اعلام کرد تبادلات مالی خود را با ایران محدود می‌کند.

به نقل از رویترز،  بانک KBC (کِی.بی.سی.) بلژیک طی بیانیه‌ای اعلام کرد در پی تصمیم دولت آمریکا مبنی بر اعمال مجدد تحریمها علیه تهران، تبادلات مالی خود با ایران را تنها به موارد انسان‌دوستانه محدود خواهد کرد.

به نوشته رویترز،‌ پس از خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام در روز ۸ «مه» (۱۸ اردیبهشت) از برجام و اعلام اینکه تحریم‌ها علیه ایران را ظرف ۱۸۰ روز برمی‌گرداند چند شرکت اروپایی اعلام کردند که تا پیش از ۴ نوامبر روابط تجاری خود با ایران را پایان می‌دهند.  همچنین بانکها و شرکتهای کشتی‌سازی و بیمه‌ای و پالایشگاه‌های نفتی اروپا به تدریج درحال خروج از ایران هستند؛ اقدامی که تلاشهای اروپا و دیگر کشورهای برای نجات برجام را با پیچیدگی روبرو می‌کند.

دربیانیه این بانک بلژیکی آمده‌است: بانک «KBC» درست پس از خروج آمریکا از برجام تصمیم گرفته تا سیاست خود درباره ایران را تنها به خدمات حقوق‌بشری محدود کند که وزارت خزانه‌داری آمریکا به آنها اشاره کرده‌‌ است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، اروپا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
دیگه زنده نباشیم بهتره با این تحریم ها
آخرین اخبار