تدین بازیگر نقش جواد در سریال «بچه مهندس» گفت: کنجکاوی جواد در فیلم برای رسیدن به اهدافش است و لفظ «بچه مهندس» بیشتر او را به رسیدن و کشف کردن تشویق می کند.

یونا تدین بازیگر نقش جواد در سریال «بچه مهندس» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:جواد کودکی است که به دلیل رها شدن در پرورشگاه دارای یک غم همیشگی است و با وجود محبت های مامان صدیقه هم این موضوع  از ذهنش پاک نمی شود به همین دلیل دوست دارد «صورت زخمی» پدرش باشد تا از این سردرگمی رها شود.

وی با بیان اینکه جواد بچه ای است که دوست دارد از تمام موضوعات سر در بیاورد و به بچه ها کمک کند، ادامه داد: تلاشی که جواد برای کشف کردن دارد باعث می شود که خرابکار ها او را به زیر زمین بیاندازند که این موضوع تازه او را ترغیب به تلاشی بیشتر می کند.

تدین در پایان خاطرنشان کرد:خیلی خوشحالم که هرشب در کنار مردم هستند و از ابراز محبت هایی که در این روزها به من داشتند بسیار سپاسگزارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم خزایی نوشهر
۱۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
باسلام سریال بچه مهندس خیلی قشنگه خداشاهده هرشبی که جواد گریه میکنه باتمام وجودم ازگریه های مظلومانه جواد گریه میکنم اصلا صدای گریه اون سوز عجیبیداره واقعا پسر کوچولوی مهربون خوشگل محشر بازی میکنه الهی که موفق باشن سپاسگزارم.
آخرین اخبار