ویدیویی از سخنان سردار سلیمانی به مناسبت روز قدس در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل  در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸،  امام خمینی (ره) از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند.
از آن تاریخ به بعد  این روز در تقویم ملی کشور ما به  نام روز جهانی قدس نام گرفت و مردم ما در این روز با راهپیمایی خود از ملت فلسطین حمایت می کنند. رد این باره امام خمینی (ره) فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»
امروز به منماسبت روز قدس ویدویی از سخنان  سردار قاسم سلیمانی در رابطه با اهمیت روز قدس که در مراسم افطاری سال گذشته در کرمان عنوان شد، در فضای مجازی منتشر شده است. دطی این سخنرانی سردار سلیمانی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در حمایت از مردم فلسطین گفت: سردار سلیمانی ضمن اشاره به این نکته پایه‌گذاری روز قدس  به عنوان یکی از شاهکار‌های امام راحل، تاکید دارد باید روز قدس را با تلاش و کوشش و حضور خودمان و با تشویق به حضور دیگران گرامی داریم.
بخشی از ویدئو  سخنان سردار در خصوص اهمیت روز قدس در ادامه ارائه شده است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار