نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس گفت : انتفاضه سنگ و چوب جوانان فلسطینی تبدیل به انتفاضه موشکی شده است .

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک  در جمع راهپیمایان در مصلی امام خمینی (ره ) اصفهان گفت : حرکت عظیم مردم ایران در روز قدس یک حرکت عبادی سیاسی است.    قدس شریف طبق روایت ما شهر بهشتی است ، قدس شهر انبیای الهی است ؛ پیامبر اکرم قبل از هجرت به آن شهر مسافرت می کردند ، قدس پشتوانه سیاسی دارد و حمایت از مستضعفان رسالت قانونی ماست .

وی بیان کرد : طی کردن خیابان ها و حضور شما در راهپیمایی بسیار با شکوه است و من به نوبه خود دست همه شما را می بوسم.

نائب رییس  کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:  پشتوانه شما قرآن  و عطرت خداوند است.  امروز آمریکا و انگلیس از این مساله می ترسند و امروز شما این اقتدار را برای محو اسراییل به نمایش گذاشتید و حرکت خودتان در چهلمین سالگرد انقلاب را به معرض نمایش گذاشتید.

سالک گفت : معاهدات و تعهدات بین المللی علیه اسراییل غاصب قابل توجه است. در ابتدای تشکیل اسراییل بیش از 100 قطنامه و معاهده نامه علیه اسراییل انجام شده ولی هیچ توجهی به آن نشد و  اسراییل غاصب هرروز بر جنایت خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه امروز اسراییل کودک کش به آوارگی میلیون ها فلسطینی دامن زده است افزود : یکی از قطعنامه ها این است که سازمان ملل اعلام کرده  هیچ شهری به زور نباید در اختیار قرار بگیرد اما متاسفانه آنها قدس شریف را به غربی و شرقی تبدیل می کنند .

قدس تقسیم بردار نیست ؛ امام فرمودند روز قدس روز اسلام و رسول اکرم است و تمام آزادی خواهان جهان را امام به روز قدس دعوت کرد با هدف محو اسراییل روز قدس روز احیای اسلام است.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز به آمریکا   می گوییم افکارتان آشفته است و ترامپ بداند این خواب خرگوشی را به گور می برید که ما با شما مذاکره کنیم .

 وی تصریح کرد : امروز انتفاضه مردم فلسطین تبدیل به انتفاضه موشکی شده است؛جنگ 33 روزه و 22 روزه اسراییل را به لرزه در آورد و امروز اسراییل محاصره نیروهای مقاومت است . عربستان سعودی بداند که با رسمیت شناختن اسراییل در تمامی این آدم کشی ها شریک است و ترامپ که با صراحت گفت عربستان گاو شیرده است و باید آنها را دوشید و دیر یا زود فروپاشی در این سامانه سعودی خواهد افتاد .

 انتهای پیام /س

سخنرانی نماینده مردم اصفهان در جمع راهپیمایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار