نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم و تهدید آمریکا تاثیری در روحیه مردم ایران ایران نداشته و ندارد بلکه اداره ما را قوی تر کرده است.

تحریم و تهدید آمریکا تاثیری در روحیه مردم ایران نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر حسن بهرام نیا به عنوان سخنران روز قدس نهاوند در جمع روزه داران و راهپیمایان روز قدس در مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمنی آمریکا و اسرائیل برضد ملت ایران و فلسطین و سایر کشورهای مسلمان برکسی پوشیده نیست و همچنان ادامه دارد.
وی گفت: قدرت رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت روز به روز رو به کاهش است و دیگر مانند چند دهه پیش نمی تواند در منطقه جولان دهد و به کشورهای لبنان و فلسطین حمله کند.
بهرام نیا افزود: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است که امروز جهانی شده است که دیگر روسای کشورهای اروپایی و آمریکایی نمی توانند جلو خشم ملت های خود رد در برابر رژیم کودک کش اسرائیل بگیرند و این به برکت تفکر امام است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ضمن پشت سرگذاشتن همه تحریم ها در سایه اقتصاد مقاومتی و به برکت تلاش جوانان خود و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز سردمدار کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه در مبارزه با رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.
وی بیان کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا با خروج از فرجام نشان داد این کشور برای مردم دنیا غیر قابل اطمینان است و ما نباید به آنها دلخوش باشیم همچنان که مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده است.
بهرام نیا خاطر نشان کرد: با توکل به خدا و همت مردم ایران در سایه تحریم های ظالمانه آمریکا جوانان ما در بیشتر عرصه های مختلف علمی، اقتصادی ،پزشکی و کشاورزی به دستاوردهای مهمی در جهان دست پیدا کرده ایم.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دیگر مردم فلسطین تنها نیستند و همه مردم آزادیخواه دنیا بجز صهیونیستها را در کنار خود دارد و اینها همه از برکت وجود امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری و حمایت های مقام معظم رهبری می باشد.
وی افزود: به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد چون این وعده خداوند است که مظلومان پیروز خواهند شد و غاصبان نابود خواهند شد.
بهرام نیا اظهار داشت: ملت شجاع ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت های مظلوم منطقه و مردم فلسطین خواهد بودو امروز محور‌ مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ وعده آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی گروهک های تکفیری را تجهیز و پشتیبانی کردند که در این راه نیز ناکام شدند اما نمی داند امروز ایران اسلامی قدرت برتر موشکی در منطقه است که همین امر موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
بهرام نیا گفت: امروز نیاز کشور وحدت است و باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم دشمن برنامه موشکی را که نماد اقتدار کشور است هدف قرار داده است که در این باره باید هوشیار باشیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با طراحی های گسترده درصدد ضربه زدن به ارکان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این طراحی ها ولایت فقیه را هدف قرار داده اند.
️بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهرستان نهاوند امروز با همدلی و وحدت کارهای خوبی شروع شده است و این اقدامات ادامه خواهد داشت و با پیگیری ها صورت گرفته ۴ پروژه مهم شهرستان نهاوند ردیف اعتبار ملی گرفته اند که کار بززگی بوده است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه محور نهاوند به آورزمان، نهاوند به کرمانشاه، سد گرین و ایجاد ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند ۴ پروژه مهمی هستند که ردیف اعتبار ملی گرفتند.

انتهای پیام/س

تحریم و تهدید آمریکا ما را در ادامه راه قوی تر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مرگ براسراییل-
مرگ برامریکا--
آخرین اخبار