نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس، توطئه‌ای برای حفظ ماهیت در حال نابودی اسرائیل بود.

انتقال سفارت آمریکا توطئه‌ای برای حفظ اسرائیلبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی ظهر امروز جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با قدردانی از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: اکنون مرگ تدریجی رژیم اشغالگر قدس فرا رسیده است در حالی که صهیونیست‌ها روزی شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند.

وی افزود: اسرائیل غاصب به همین دلیل به دنبال هم پیمانی با آل سعود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیداری و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل جنایات صهیونیست‌ها تأکید کرد: سنگ‌های انتفاضه فلسطین امروز به موشک تبدیل شده است که به آسانی مراکز نظامی رژیم اشغالگر قدس را نابود می‌کند.

حاجی‌صادقی با تشریح دو دوره تاریخی رژیم اشغالگر قدس گفت: در دوره نخست از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۷ میلادی بیشترین پیشروی را در مقابل اعراب داشت اما دوره دوم تاریخ این رژیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شد که دوره تضعیف و ذلت اسرائیل محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل جنایتکار اکنون در کشور‌های اروپایی اعلام می‌کند که ایران به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی است.

حاجی‎صادقی یادآور شد: توطئه انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس هم برای حفظ ماهیت در حال نابودی اسرائیل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استکبار در پی کشاندن جنگ به داخل مرز‌های ایران به واسطه داعش بود تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز کمر استکبار را شکسته و خاکریز‌ها و سنگر مقاومت ملت ایران از خرمشهر به سوریه و عراق و مرز‌های رژیم اشغالگر قدس رسیده است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت کوچکترین تهدید دشمن در هر نقطه جهان علیه ایران اسلامی، با پاسخ کوبنده ایران مواجه و اهداف و مراکز نظامی آنان منهدم خواهد شد.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در حال حاضر به دنبال اقتدار زدایی از ایران هستند، اما این توطئه شوم راه به جایی نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم با بصیرت و انقلابی ایران در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان از جمله تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی بیدار و مقاوم هستند.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: بهترین راهکار برای مقابله با فتنه دشمن، توجه به ظرفیت و توان داخلی و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی، با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین گفت: فتنه نفاق و دورویی برای ایجاد تردید در بین مردم نیز از دیگر توطئه‌های دشمن است که هوشیاری مردم را می‌طلبد.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۵ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، و در شهرکرد مرکز استان در مسیر چهارراه بازار تا مصلای امام خمینی (ره) برگزار گردید.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/خ

مرگ تدریجی اسرائیل فرا رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار