عدالت خواهی بین المللی ؛

روز جهانی قدس ؛روز نجات فلسطین

امام جمعه اهل سنت شهر زرآبادگفت: روز جهانی قدس به فرمان امام راحل (ره) برای نجات فلسطین نامگذاری شد و همه مسلمانان دنیا این فرمان را تنها راه نجات فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیست می‌دانند.

روز جهانی قدس ؛روز نجات فلسطینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالملک مهروزهی  امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد در حاشیه راهپیمایی روز قدس  افزود: امید است حضور یکپارچه مردم ایران اسلامی و بخش «زرآباد» در راهپیمایی روز جهانی قدس همچنان موجب دلگرمی برای ملل مظلوم جهان و فلسطینیان در مبارزه با ظلم، ستم، تجاوز و جنایت باشد.

مولوی عبدالملک مهروزهی گفت: روز جهانی قدس به فرمان امام راحل (ره) برای نجات فلسطین نامگذاری شد و همه مسلمانان دنیا این فرمان را تنها راه نجات فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیست می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز ۷ دهـه از اشـغالگـری سـرزمین‌های فلسطینی توسط صهیونیسـت‌ها می‌گذرد و بدترین یهودیان در اسرائیل ساکن هستند که برای نابودی اسلام در تلاش هستند.

وی اظهار داشت: روز قدس نماد مبارزه مستضعفان علیه مستکبران است و این حضور باشکوه نشان می‌دهد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی هر روز هوشیارتر از گذشته در مسیر ارزش‌ها گام برمی دارند.

وی  تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پر صلابت در راهپیمایی باشکوه روز قدس به جهانیان نشان دادند که ملت ما هر روز با صلابت و مستحکم‌تر از قبل نسبت به سرنوشت فلسطین مظلوم احساس مسئولیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار