امام‌جمعه شهرستان جویبار گفت: مقاومت، ایستادگی و انتفاضه راه حل مقابله با اسرائیل و آمریکا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی زاده امام‌جمعه شهرستان جویبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: هفتادمین سال تأسیس رژیم منحوس اسرائیل است و ۷۰ سال ملت مظلوم فلسطین گرفتار این غده سرطانی هستند.

وی بابیان اینکه نام‌گذاری روز قدس با هوشیاری و دوراندیشی امام خمینی (ره) انجام پذیرفت، گفت: امسال برخلاف سال‌های قبل جمعیت بسیار زیادی برای آزادسازی قدس به خیابان‌ها آمدند و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل فریاد زندند.

امام‌جمعه جویبار گفت: رژیم کودک کش اسرائیل یکی از ناقض‌ترین رژیم حقوق بشر در جهان است و ۳ میلیون فلسطینی را آواره سایر کشور‌ها کرده است.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده به سکوت جامعه بشری در برابر جنایات اسرائیل اشاره کرد و افزود: کشور‌های جهان و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل سکوت کردند و برخی کشور‌های مرتجع عربی نیز همراه و همگام آنان شدند.

وی بابیان اینکه آیات قرآنی بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان را یهودیان می‌دانند گفت: آیا کشور‌های عربی و مدعیان خادمین حرم در آیات قرآن تأمل نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه جویبار بیان کرد: اسرائیل به دنبال حکمرانی بر تمام کشور‌های عربی است و تنها زبانی که می‌فهمد انتفاضه و زور است.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده مصالحه و گفتگو با اسرائیل و آمریکا را بی‌فایده دانست و خاطرنشان کرد: راه‌حل مقابله با اسرائیل و آمریکا؛ مقاومت، ایستادگی، انتفاضه و همراه شدن با جریان مقاومت و حزب‌الله است.
انتهای پیام/آ

اسرائیل به دنبال حکمرانی بر تمام کشور‌های عربی است

برچسب ها: قدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید موسی هاشمی باباحیدری
۱۹:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل ام دجال قرن