رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از افزایش حداقل 30 تا 40 درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه خبر داد و افزود: اجاره‌خانه نیز بین 20 تا 30 درصد بیشتر شده است.

افزایش قیمت خانه و اجاره بهابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محسن ملکی رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه   با اشاره به افزایش قیمتی که از حدود یک ماه قبل در بازار مسکن آغاز شده، گفت: این افزایش قیمت از تهران آغاز شد و به تمام شهرستان‌های کشور رسید.

وی اظهار کرد: هیچ توجیه خاصی برای این افزایش قیمت ناگهانی وجود ندارد و تنها عامل برای گران شدن مسکن را می‌توان ناشی از نبود نظارت دانست که هرکس هرچقدر که بخواهد قیمت ملک خود را بالا می‌برد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه افزایش قیمت در برخی نقاط تا 100 درصد هم بوده است، عنوان کرد: افزایش قیمت مسکن با توجه به مناطق مسکونی متفاوت است و در برخی از کوچه‌های خیابان برق قیمت‌ها میلیونی اضافه شده است.

وی معتقد است، این افزایش قیمت‌ها بار دیگر به رکود بازار مسکن دامن می زند، زیرا مردم با این قیمت‌ها به هیچ عنوان توان خرید خانه ندارند.

ملکی با اشاره به افزایش تقاضا برای معامله ملک خصوصا رهن و اجاره در فصل تابستان، بیان کرد: افزایش قیمت‌ها به احتمال زیاد تا زمانی که تقاضا زیاد است ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بارها اعلام کرده ام اگر قیمت‌گذاری مشخصی در سراسر کشور برای انواع مسکن آپارتمانی، ویلایی، کلنگی و ... صورت گیرد دیگر شاهد چنین افزایش قیمت‌های دلخواهی نیستیم.

 

انتهای پیام/ز

هیچ توجیه خاصی برای افزایش قیمت ناگهانی مسکن وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.