استاندار کرمانشاه گفت:برای هرچه پربارتر شدن جلسات شورا نیاز است کارگروه‌های ذیل این شورا که مرجع تصمیم گیری هستند فعال شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بازوند استاندار کرمانشاه گفت:توزیع اعتبارات استان بین فصول آنطور که مشخص است مقداری سلیقه ای انجام شده و مشکلات استان و چالش های آن در این توزیع اعتبارات دیده نشده است.

بازوند افزود: عملکرد سازمان برنامه و بودجه باید بگونه ای باشد که چالش های و نگرانی های استان را رفع کند و این سازمان باید بداند مشکل اول استان بیکاری است و این معضل بزرگ را باید در توزیع اعتبارات مد نظر داشته باشد و بدون در نظر گرفتن این معضل توزیع اعتبارات عملا ناقص است.

وی افزود: همچنین در توزیع اعتبارات باید اقتصاد مقاومتی لحاظ شود و بدون لحاظ کردن این سیاست ها قطعا توزیع خوبی در اعتبارات نخواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام بسیار در استان، گفت: اولولیت استان تکمیل این پروژه‌ها است، اما این به این معنی نیست که نتوانیم پروژه جدید تعریف کنیم.

وی افزود: قطعا شهرستان‌های ما نیاز به تعریف پروژه‌های جدید دارند، اما باید این پروژه‌ها حتما اولویت داشته باشند و باید در کمیته ماده 23 سازمان برنامه و بودجه استان اولویت آنها تایید شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شهرستان‌های ما نیاز به تعریف پروژه‌های جدید دارند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.