چگونگی شرط دریافت یارانه مطبوعات در گیلان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای، شرط دریافت یارانه مطبوعات را اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس ضوابط حمایتی رسانه‌ها در سال ٩٧، آن تعداد از شماره‌های نشریات که در بازه زمانی مورد حمایت، منتشر و اعلام وصول تأیید شده داشته باشند، در فهرست حمایتی قرار می‌گیرند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: بر این اساس، گزارش‌گیری اداره حمایت، ١٠ روز پس از پایان هر بازه زمانی اعلام شده، انجام می‌شود و شماره‌هایی که پس از موعد مقرر اعلام وصول شوند، مشمول حمایت نخواهند بود؛ بنابراین فرایند اعلام وصول در موعد مقرر و تأیید در سامانه، توسط کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محاسبه و تخصیص یارانه مطبوعات، اهمیت زیادی خواهد داشت.

قاسم مصفا تصریح کرد: بر اساس ضوابط حمایتی سال ۹۷، رسانه‌های فاقد «ضریب کیفی» برای بهره‌مندی از یارانه مطبوعات، تنها تا تاریخ اول تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست و تکمیل خوداظهاری برای دریافت ضریب کیفی در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

چگونگی وصول و یارانه نشریات در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.