استاندار فارس اعلام کرد: مطالعات لازم برای آغاز عملیات جاده اصلی صدرا به باجگاه شیراز انجام و پیمانکار این پروژه مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار در ضیافت افطاری مجمع خیرین سلامت استان فارس افزود: عملیات اجرایی جاده باجگاه به صدرا همزمان با عید فطر آغاز می‌شود.

استاندار فارس همچنین به اقدامات دکتر سید علی ملک حسینی رئیس هیات امنای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و گفت: دکتر ملک حسینی با همت والایی که داشته است همه مکانیزم‌های کمکی را بکار گرفت تا کاری سترگ انجام دهد و مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا را به عنوان یک مرکز بین المللی در استان فارس و شهر صدرا ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا هم از نظر تجهیزات، هم از نظر متخصص و توجه به بیماران زمینه‌ها و ظرفیت‌های لازم را دارد.

تبادار با اشاره به کار‌های مرحوم نمازی در شیراز گفت: اگر شیوه سخاوت کرامت و انفاقی که اصول اصلی اخلاق اجتماعی و جزو تاکید‌ها و آموزه‌های دینی ما است در دستور کار انسان‌ها قرار گیرد ماندگاری برای این انسان‌ها رقم می‌خورد.

مهندس تبادار همچنین به درخواست ساماندهی پارک حاشیه‌ای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و افزود: شهردار صدرا و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می‌کنند تا ساماندهی لازم صورت بگیرد.
انتهای پیام/ت

آغاز عملیات جاده صدرا به باجگاه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار