رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، استعدادیابی در سنین پایه را یکی از مهمترین برنامه های این فدراسیون دانست و گفت: از استان ها می خواهیم به صورت ویژه به این موضوع ورود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی در مجمع انتخاباتی رییس هیئت وزنه برداری استان کرمان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، خطاب به مجموعه هیئت وزنه برداری کرمان گفت: با هم تعامل داشته باشید، جلسات بیشتری برگزار کنید و با آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی تعاملات بهتری داشته باشید.

وی با تأکید بر بحث استعدادیابی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد، از سوی دیگر نیاز به تعامل بیشتر هیئت با بدنه فدراسیون نیز هست.

 مرادی با اشاره به نگاه خوب و زیر بنایی مدیرکل ورزش نسبت به این رشته در استان، از وی خواست برای خرید تجهیزات، بحث عمرانی و ... از محل 27 صدم ارزش افزوده کمک هایی به هیئت داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در استان های دیگر برنامه می دهند و بودجه می گیرند، از هیئت کرمان درخواست کرد: در این راستا تلاش کنند با برگزاری جلسات بیشتر برنامه دهند و بودجه بگیرند.

مرادی رشته وزنه برداری را تاریخچه ی دیرینه و شناسنامه دار کشور عنوان و تصریح کرد: این رشته یکی از رشته های تأثیرگذار مملکت است که در پیچ و خم های بسیار سنگین رقابت های سطح جهان همیشه کمک حال ورزش کشور بوده است.

وی یادآور شد: وزنه برداری پارسال از برنامه های آموزش و پرورش حذف شده بود و امسال مجدد وارد برنامه های آن شده است، پس باید امسال تعاملات بیشتری با آموزش پرورش در راستای استعدادیابی برقرار کنید.

وی با اعلام اینکه فدراسیون در بحث برنامه های نرم افزای و کلاس های آموزشی می تواند کمک کننده باشد، به درخواست وزنه برداری رفسنجان مبنی بر برگزاری کلاس مقدماتی وزنه برداری بانوان اشاره کرد و گفت: با این درخواست موافقت شد و به زودی این دوره برگزارمی شود.

مرادی با اعلام اینکه شما هم می توانید برای کلاس های آموزشی از فدراسیون درخواست برگزاری کنید، افزود: فدراسیون وزنه برداری این آمادگی را دارد که تمام تلاش خود را برای برگزاری این دوره ها بکار گیرد و در قدم اول نیز هزینه ی مدرس را خودمان پرداخت می کنیم.

وی با بیان اینکه بزودی مسابقات قهرمان جوانان جهان را در پیش داریم، به پاپی، وزنه بردار شایسته ی کرمان اشاره و تصریح کرد: در صورت حمایت شما از این ورزشکار، وی می تواند جزئی از بدنه تیم ملی جوانان و حتی بزرگسالان شود.

وی از مربیان و اعضای هیئت خواست: دست به دست هم دهند و با همبستگی و تعاملات بیش از پیش، تلاش کنند تا وزنه برداری استان کرمان احیا شود.

در پایان، محمود بهرامپور از مجموع ۱۳ رأی ماخوذه، ۸ رأی برای ریاست هیئت وزنه برداری استان به دست آورد و به مدت 4 سال به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

 انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت وزنه برداری استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.