مدیر تیم ملی امید گفت: هدف کی روش از انجام آخرین بازی شاگردانش پشت در‌های بسته، آشکار نشدن تاکتیک تیم ملی فوتبال کشورمان در جام حهانی ۲۰۱۸ بوده است.

حمید استیلی مدیر تیم ملی امید ایران درباره  وضعیت تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی روسیه به خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ملی پوشان کشورمان باید با وحدت و همبستگی خوبی در این مسابقات حاضر شوند و از تاکتیک های خود به خوبی و در موقعیت مناسب استفاده کنند.

او ادامه داد: کارلوس کی روش مربی با تجربه تیم ملی کشورمان به منظور آشکار نشدن نوع بازی و ترکیب تیم ملی در جام جهانی، بازی آخر خود را پشت در های بسته انجام داد که توانست به پیروزی دست یابد. تیم ملی کشورمان نباید از تیم های بزرگ اسپانیا و پرتغال و ستاره های آن ها همچون کریستیانو رونالدو بترسد ومیدان را خالی کند. ملی پوشان کشورمان بسیار با انگیزه و توانمندهستند.

استیلی درباره وضعیت تیم ملی امید با توجه به این موضوع که تیم تمرینات خودش را کمی دیر شروع کرده است گفت: با اینکه تیم ملی امید تمرینات خودش را به علت حضور بازیکنان در تیم های لیگ برتری و جام ملت های آسیا دیرتر شروع کرده است اما تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و امروز سومین تمرین خود را پشت سر گذاشته است.

او در ادامه گفت: بازیکنان در مدت زمانی  که تا مسابقات آسیایی جاکارتا در تیر ماه باقی مانده است تمرینات زیادی زیر نظر زلاتکو کرانچار خواهند داشت و نکات و تاکتیک های لازم به آن ها گفته می شود.پس از پایان تمرینات نیز تمامی بازیکنان حاضر در تیم ملی امید به تیم های باشگاهی خود خواهند رفت  و با شروع رقابت ها  مجدد به تیم ملی بازگردند.

مدیر تیم ملی امید کشورمان در پایان گفت: برای تیم ملی کشورمان در رقابت های جام حهانی 2018 در روسیه آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۰۱:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
استیلی بازیکن قدیمیه
آخرین اخبار