پایگاه سلامت دانش آموزی آموزش و پرورش با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد جامعیان رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: افتتاح این پایگاه سلامت موجب می‌شود تا تحصیل دانش آموزان بیمار تسهیل شده و به عدالت آموزشی نزدیک‌تر می‌شویم.

وی افزود: این پایگاه با تهیه دستگاه‌های پیشرفته و تجهیز ساختمان در دو طبقه در واحد‌های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مشاوره تغذیه، واحد مدیریت شروع به کار خواهد کرد.

جامعیان ادامه داد: سالن دندان پزشکی این پایگاه برای سه یونیت دندان پزشکی جا نمایی و تجهیز شده و به زودی با نصب یونیت‌های مذکور، این واحد پایگاه نیز آماده خدمات رسانی به دانش آموزان این شهرستان خواهد شد.

وی بیان کرد: این پایگاه می‌تواند با خدمات رسانی به دانش آموزان محروم در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک‌های خوب و قابل توجیهی در این زمینه نماید.

جامعیان گفت: با احداث پایگاه‌های سلامت، بیماری‌های مختلف دانش آموزی شناسایی و غربالگری شده و با این اقدامات، تحصیل دانش آموزان بیمار تسهیل شده و در نتیجه به فراهم کردن عدالت آموزشی برای تک تک دانش آموزان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

گفتنی است، پایگاه سلامت دانش آموزی اداره آموزش وپرورش شهرستان اقلید، در طبقه فوقانی پژوهشسرای دانش آموزی سینای این شهرستان، با متراژ ۲۰۰متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیون تومان تجهیز شده و دارای بخش‌های مختلفی همچون؛ بینایی سنجی، شنوایی سنجی و مشاوره است.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از پایگاه سلامت دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.