نماینده ولی فقیه درگیلان از همه مدیران خواست خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت در نشست شورای اداری شهرستان رشت به اهمیت خدمت رسانی به مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و از همه مدیران خواست خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.

وی افزود: برای ایجاد شهری آباد وبالنده باید همه مدیران دور اندیش باشند و در یک همگرایی عمومی خدمت به مردم و پیشرفت جامعه را سر لوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت به اهمیت موضوع کشاورزی و آبرسانی اشاره کرد و افزود:باید با مدیریت درست کشاورزی به هدف رسید.

آیت الله رسول فلاحتی ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را برای ایجاد ارزش افزوده محصولات کشاورزی بسیار مهم دانست و گفت: دراین زمینه راه کار‌های لازم باید در نظر گرفته شود.

وی به موقعیت گردشگری گیلان اشاره کرد و خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از آن برای جذب سرمایه گذار شد.
دراین نشست همچنین جبار کوچکی نژاد از نمایندگان مردم رشت در مجلس از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی بر توسعه اشتغال جوانان تاکید کرد و با اشاره به برخی مشکلات کارخانجات و واحد‌های تولیدی نظیر نساجی، حل مشکل این کارخانجات را خواستار شد.

همچنین غلامعلی جعفرزاده دیگر نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس با اشاره به کلانشهر بودن شهر رشت از تخصیص درصد پایین بودجه برای این شهرستان ابراز نارضایتی کرد و گفت: بخش‌هایی نظیر سنگر، کوچصفهان، خمام، لشت نشا و خشکبیجار نیازمند نگاه ویژه مسولان هستند.

وی گفت: رشت ۴۰ درصد جمعیت استان را درخود جای داده که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

محمد صادق حسنی نماینده دیگر رشت در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه به کشاورزی وکشاورزان را در مناطق مختلف خواستار شد.

وی به اهمیت ورزش در زندگی وسلامت جامعه اشاره کرد و بر پرهیز از ورود سیاست مداران به حوزه ورزش تاکید کرد و خواستار پیگیری هرچه سریعتر مشکلات مالکیتی و مدیرتی باشگاه سپیدرود رشت شد.

دراین نشست سید محمد احمدی فرماندار رشت هم ضمن تقدیر از حضور امام جمعه رشت دراین نشست گفت: رشت با داشتن حدود ۴۰ درصد جمعیت استان حدود ۳۰ درصد از زمین‌های شالی را دارا است که باید در این زمینه، کشاورزی را هرچه بیشتر توسعه دهیم.

وی حل مشکلات آبرسانی روستایی و برق رسانی را برای توسعه کشاورزی دراین شهرستان مهم دانست و اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی را در شهرستان رشت در راستای صرفه جویی در منابع آبی دانست.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه درگیلان بر لزوم خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مدیران تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.