امروز پیکر شهید استوار فردین سنجری بروی دستان مردم جیرفت تشییع وبه خاک سپرده شد.

تشییع شهید امنیت در جیرفت/ حلالیت گرفتن مادر برای فرزند شهیدشبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیکر شهیداستوار فردین سنجری امروز بر دستان مردم روزه دار جیرفت تشییع و در گلزار شهدا این شهر به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام محمد حسین ایروانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر شهید فردین سنجری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام گفت:وعده خداوند برای کسانی که در راه خدا کشته می شوند بهشت است و خداوند به وعده اش عمل میکند.

وی افزود:امروزشهید سنجری به ملکوت اعلی پیوست ودر اثر خون شهیدان نعمت بزرگ امنیت در جامعه ما پابر جاست و کسی نمی‌تواند این امنیت را ازبین ببرد.

وی تصریح کرد:با رشادت های شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب، امروز دشمن نمی تواند به کشور ما حمله کند و این به جهت مجاهدت شهدا است ، سهم ما مردم در ایجاد امنیت این است هرکجا نا امنی می بینیم  به کمک نیروی انتظامی برویم .
وی اظهارداشت:وظیفه ماست که  از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم زیرا  اگر مردم از پشتیبانی نیروهای تامین امنیت کنار بکشند اشرار به هدف خود می رسند.

وی با اشاره به پیام شهدای امنیت گفت: پیام شهدا  به ما این است اگرما بر زمین افتادیم تا شما باید ایستادگی کرده وراه مارا ادامه دهید .

این مراسم با حضور پرسنل انتظامی جنوب استان همراه بود، مادرشهید نیز  در مراسم تشییع از مردم  برای فرزند شهیدش طلب حلالیت کرد.

انتهای پیام/ح

تشیع شهید امنیت در جیرفت

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریفی نیا
۲۱:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون
هرگز گمان مبر انان که درراه خدا کشته شدند مردگانند و بلکه نزد پروردگارشان روزی دارند.شهید عزیز وارزشمند فردین سنجری روحت شاد ویادت گرامی وراهت همچنان ادامه می دهیم ما گوش به فرمان نایب برحق سیدعلی خامنه ای هستیم وحافظ این نظام وانقلاب وامنیت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
روحش شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
طاهری
۱۷:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
فردین جان ای شهید والامقام شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
نعیم سنجری
۲۱:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
فردین جان روحت شاد و یادت گرامی و داغت تا ابد بر دل مردم جیرفت از مسئولین تقاضای قصاص هر چه سریعتر قاچاقچیان را خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
شهدا ما شرمنده ایم
آخرین اخبار