مدیر عامل قطار شهری کرمانشاه ؛

فازنخست قطار شهری 700میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر عامل قطار شهری کرمانشاه گفت: برای تکمیل فاز نخست قطار شهری 700میلیارد تومان نیاز است که سهم دولت از این میزان 50درصد است.

سلیم ساسانی  مدیر عامل قطار شهری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: قطار شهری کرمانشاه در ابتدا روگذر به صورت منوریل (تک ریل ) بود و در سال 1393 تغییر سیستم پیدا کرد و منوریل به قطار شهری یا مترو سبک تغییر کرد.

وی گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه به دو فاز تقسیم شده است یک فاز از میدان معلم تا میدان آزادی و فاز دوم از میدان آزادی تا میدان فردوسی است که اکنون تمرکز کار بر فاز  اول است.

وی گفت: تلاش کردیم که اعتبار فاز نخست را در آخرین سفر رییس جمهوری قرار دهیم که موفق شدیم و جز مصوبات این سفر قرار گرفت و برای تکمیل فاز نخست 700میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 50درصد از طریق دولت و 50درصد دیگر سهم مدیریت شهری است.

سلیم ساسانی گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی انجام شده فاز اول را تا سال 1400به پایان برسانیم.

وی نیاز شهر به این سیستم حمل و نقل گفت: مطالعات جامع در خصوص حمل و نقل انجام شد مشخص شد که سیستمی باید طراحی شود تا در ساعات اوج ترافیک 16هزار نفر در سطح شهر جا به جا شوند که این نیاز در شهر با توجه به اوج ترافیک وجود داشت.

 

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.