مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان گفت:از سال گذشته تاکنون ۵۰۴ طرح اشتغال زایی در استان مصوب شده که تاکنون ۴۸ طرح آن اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛رکنی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان شب گذشته در جلسه مشترک کار گروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانکها گفت:از سال گذشته تاکنون 504 طرح اشتغال زایی در استان مصوب شده که 331 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن نیاز است و تاکنون 48 طرح آن اجرایی شده است.

 

وی افزود:در مورد اشتغال خانگی نیز از سال گذشته تاکنون برای 2 هزار و 183 نفر اشتغال ایجاد شده که رشد 3.5 درصدی داشته است.

 

مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی نیز در ادامه با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی روستایی در سطح کشوری،استانها را رده بندی می کند،گفت:این طرح از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است که خراسان جنوبی در سهمیه نخست خود 118 میلیارد تومان سهمیه دارد.

 

ابراهیمی فرماندار فردوس نیز در این کارگروه از احداث ناحیه صنعتی در باغستان اولیا در آینده ای نزدیک با مساحت 70 هکتار خبر داد و افزود:60 واحد صنفی در فردوس وجود دارد که تعداد 24 واحد آن فعال است.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.