رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، بر لزوم رسیدگی به وضعیت فاضلاب، رفع فرسودگی و شکستگی لوله ها برای جلوگیری از انتشار و انتقال بیماری های روده ای، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در حال حاضر در خطر بیماری‌های روده‌ای قرار گرفته ایم که این امر مستلزم انجام اقداماتی جهت پیشگیری از انتقال و افزایش این بیماری در بین شهروندان است.

وی افزود: متاسفانه در خوزستان 2 معضل وجود دارد از جمله سیستم فاضلاب سطح شهر اهواز است که لازم است جوی‌های روباز رفع انسداد، لایروبی و آهک پاشی صورت بگیرد تا از انتقال آلودگی جلوگیری شود که متولی این امر شهرداری کلانشهر اهواز است.
مهرداد شریفی ادامه داد: لایروبی و آهک پاشی جوی‌های روباز اهواز تا کنون پیشرفت 50 درصدی داشته است که مسئولین شهرداری قول لایروبی و اهک پاشی تمام جوی‌های رو باز را در هر 15 روز داده اند.

شریفی بیان داشت: مشکل دیگر شهر اهواز برای مقابله با این بیماری فرسوده بودن شبکه‌های فاضلاب اهواز می باشد که مقرر شده مراکز بهداشت هر گونه شکستگی لوله آب و فرسودگی فاضلاب را در کوتاه‌ترین زمان به شرکت آب و فاضلاب و شهرداری منتقل می‌کند تا نسبت رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/و

معضلات اهواز برای رویارویی با پیک اول بیماری روده ای

برچسب ها: فاضلاب ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۰۰:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ببروید جنگل های مناطق مختلف در شمال را که محل زباله هست را ببینید و همچنین سایر استانها که این امر بیانگر بی توجهی به جمع آوری و بازیافت و . . . سایر موارد لازم در خصوص زباله و فاضلابهای مناطق مسکونی بیمارستانی و صنعتی میباشد
Canada
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
چرا هیچکس نظارت نمیکنه