سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تروریست‌ها با کثیف‌ترین روش‌های ممکن و با روش‌های ناجوانمردانه به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

تروریست‌ها با کثیف‌ترین روش‌های ممکن به دنبال رسیدن به اهداف خود هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) در جمع خبرنگاران که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، اظهار کرد: کثیف‌ترین کار ممکن از سوی تروریست‌ها آن است که به روش‌های ناجوانمردانه برای رسیدن به اهدافشان متوسل می‌شوند.

وی ادامه داد: یکسری از تروریست‌ها هستند که مسخ شده‌اند و از خود اراده‌ای ندارند و با این شرایط بازیچه دست کشورهای ابرقدرت برای رسیدن به اهداف‌شان می‌شوند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: این عملیات‌های تروریستی همان طور که تاکنون دیده‌ایم به نتیجه نرسیده است و ما هم بلافاصله پاسخ محکم و خوبی به آنان دادیم.

کمالوندی با اشاره به اینکه متأسفانه از این جریان‌های تروریستی در دنیا سوء استفاده می‌شود و آنان را برای رسیدن به این اهداف کثیف خود به کار می‌گیرند، گفت: باید روش‌هایی را در دنیا برای مبارزه با تروریسم جاری کنیم که ساز و کارهایی بین‌المللی برای محکوم کردن تروریست‌ها در دنیا در نظر گرفته شود.

کمالوندی درباره ارتقای غنی سازی به 190 هزار سو گفت: 190 هزار سو حداقل نیاز ما در غنی‌سازی صنعتی است که پاسخ یک نیروگاه را می‌دهد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه در این زمینه اقدام‌های مختلفی انجام شده است که البته با برجام منافات ندارد، اظهار کرد: مهمترین آن سالن مونتاژ سانتریفیوژ است که یک بخشی از آن در گفت‌وگوی ویژه خبری دیده شده است.

وی تأکید کرد: ما براساس دستورات مقامات ارشد نظام اقدام می‌کنیم و فعلا نظر مقام معظم رهبری آن است که در چارچوب برجام اقدام شود، اما اگر قرار شد از برجام خارج شویم، ظرفیت‌های اتمی کشورمان را خواهند دید.

کمالوندی خاطرنشان کرد: سایت فردو هم تا زمانی که در برجام حضور داریم به این شکل می‌ماند اما در صورت خروج از برجام آن هم تغییر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار