قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت : هزینه تبدیل اشتراک غیرمجاز به اشتراک مجاز خانواده های کم بضاعت در روستاهای آبادان و خرمشهر رایگان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان سرانه مصرف آب در شهرستان های آبادان 280 متر مکعب در روز است که این رقم 100 متر مربع بیش از مصرف سرانه کشوری است.

وی افزود: براساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان بخش زیادی از این آب بدلیل فرسودگی و بخشی نیز بدلیل استفاده از انشعاب های غیر مجاز هدر می رود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت : به منظور کمک به اهالی روستاهای شهرستان های آبادان سازمان منطقه آزاد اروند هزینه خرید انشعاب مجاز خانواده های کم بضاعت را برعهده گرفته است تا از هدررفت آب در روستاهای جلوگیری شود.

کعبی افزود : سازمان منطقه آزاد اروند بخشی از اعتبار بازسازی و نوسازی خط انتقال آب غدیر به روستاهای آبادان را تامین می کند تا مشکل انتقال آب به این روستاها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

افزایش شوری و سختی آب در بهمنشیر به عنوان محل برداشت آب خام آشامیدنی شهرستان آبادان افزایش شوری و سختی آب شرب این شهرستان را درپی داشته است به طوری که بنا به گفته مسئولین سختی و شوری آب در بهمنشیر در روز پنجشنبه به11هزار میکروموس برمتر مکعب رسیده است.

انتهای پیام / د

هزینه اشتراک آب خانواده های کم بضاعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.