سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت : فرمانداران باید حداقل دو طرح بالای 2 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری را تا هفته آینده به کارگروه معرفی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در جلسه شورای اشتغال استان ضمن تاکید بر پیگیری طرح های اشتغال روستایی و عشایری گفت : تا جلسه هفته آینده فرمانداران باید حداقل دو طرح بالای 2 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری را معرفی کنند .

وی با بیان اینکه  ظرفیت بسیار خوبی در استان سمنان برای اجرای طرح های اشتغال روستایی و عشایری وجود دارد افزود :طرح های اشتغال روستایی و عشایری به عنوان ویترین عملکرد استان ها در کشور است .

اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان در این جلسه  با تاکید بر تلاش بیشتر در پرداخت تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی گفت : شهرستان شاهرود بیش از 50 درصد این تسهیلات را پرداخت کرده که از این نظر در بین شهرستان های استان دارای رتبه نخست است.

وی با بیان اینکه تاکنون 16 طرح اشتغال فراگیر به کمیته فنی ارسال شده افزود : از این 16 طرح ، تسهیلات 3 طرح که پیش بینی 284 شغل برای آن ها شده تاکنون پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان با بیان اینکه در سال 97 برای 10535 شغل تعهد شده است تصریح کرد : این تعداد تعهد اشتغال در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات پیش بینی شده که امیدواریم با همکاری همه ی دستگاه های اجرایی این تعداد شغل محقق شود.

انتهای پیام / گ

در سال 97 برای  10535 نفر شغل تعهد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.