همزمان با روز جهانی قدس، یک هزار و ۱۴ دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید و پخش شد.

تولید و پخش بیش از یک‌هزار دقیقه ویژه برنامه در روز قدسبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش یک هزار و ۱۴ دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی و خبری همزمان با روز جهانی قدس امسال در این مرکز خبر داد.
 
وی گفت: این تعداد برنامه توسط گروه‌های تولیدی و خبری در سطح استان و استقرار دو واحد سیار تلویزیونی در شهرکرد تولید و پخش شد.

عظیمی افزود: شبکه استانی سیمای جهان بین در قالب ۴۳۹ دقیقه برنامه از جمله ویژه برنامه زنده «روز بیداری» و ارتباط زنده با ۱۱ شبکه سراسری و پخش زیرنویس و تیزر، حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس را به تصویر کشید.

وی ادامه داد: رادیو جهان بین هم در مجموع با تولید و پخش ۲۳۲ دقیقه برنامه رادیویی از جمله ویژه برنامه زنده «روز اسلام» و ارتباط گزارشی و استودیویی با شبکه‎های سراسری و استانی، حمایت مردم از آزادی قدس شریف در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را منعکس کرد.

عظیمی اضافه کرد: ۲۸۹ دقیقه گزارش و برنامه خبری رادیویی و تلویزیونی در بخش محلی و سراسری و همچنین خبر مکتوب در سایت و پیام رسان‌های خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم از فعالیت‌های حوزه خبر اسین مرکز در روز قدس بود.
 
وی، تولید و انتشار ۶ پوستر و اینفوگرافیک، ۹ تیزر، نماهنگ و فتوکلیپ، پادکست، ۷ عکس نوشت و گیف، عکسواره مردمی مقاومت، موشن گرافیک، ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز و بارگذاری محتوای تولیدی در کانال داخلی پیام رسان سروش و اپلیکیشن جهان بین را نیز از اقدامات صدا و سیمای استان همزمان با روز جهانی قدس در حوزه فضای مجازی بیان کرد.

گفتنی است: آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۵ نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

انتهای پیام/خ

بیش از یک هزار دقیقه برنامه در روز قدس تولید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار