اعتبار میلیاردی برای آبرسانی به روستاهای کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه (زلزله) برای آبرسانی به روستاهای خانم آباد، نهرابی، چشمه قلی جان، شش بید ، چناران و مامنان در سال 97 اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات زلزله 21 میلیارد ریال برای اجرای 12 پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان روانسر در سال 98 در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای سال 97 ، آبرسانی به یک مجتمع و 2 روستا با یک هزار و 662 خانوار و اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال پیشنهاد شده که در صورت تخصیص اعتبار این پروژه ها نیز وارد مرحله اجرایی می شود.
شوهانی افزود: 66 درصد روستاهای شهرستان روانسر از آب آشامیدنی سالم برخوردارند که برای ارتقا این شاخص به اعتبارات ویژه نیازمندیم.
وی افزود: در فصل گرما مجتمع نهرابی روانسر با هفت روستای زیرپوشش با مشکل کم آبی مواجه خواهد بود که با همکاری مردم و تلاش مدیران این موضوع تا حدودی برطرف می شود اما حل این مشکل به بیش از پنج میلیارد ریال ریال اعتبار نیاز دارد.
شوهانی گفت: هم اکنون چهار پروژه آب و فاضلاب روستایی از محل اعتبارات استانی با چهار میلیارد و 519 میلیون ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال اجراست.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

66 درصد روستاهای شهرستان روانسر از آب آشامیدنی سالم برخوردارند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.