مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛

خراسان رضوی زیر ساخت خوبی در حوزه ورزش‌های آبی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شرایط و زیر ساخت خوبی در حوزه ورزش‌های آبی در خراسان رضوی وجود دارد و هیئت‌های ورزشی باید در تمامی برنامه‌های خود بانوان و شهرستان‌ها را به صورت ویژه ببینند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوروش صبوریان ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی با اشاره بر فعالیت پارک‌های آبی و مجموعه‌های اقامتی دارای استخر متعدد در شهر مشهد، افزود: در مشهد گستردگی کار در حوزه نجات غریق و رعایت و نظارت بر استاندارد‌ها بسیار وسیع است و درصورت هر اشتباهی ممکن است سلامت و جان یک انسان به خطر بی افتد.

وی گفت:  از تمامی هیئت‌های ورزشی می‌خواهم برای جذب آورده‌های مالی از بخش خصوصی تلاش کنند، زیرا شرایط به گونه‌ای نیست که بشود با بودجه‌های دولتی کار چندانی انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و بانوان برای ما بیشترین اهمیت را دارند این دو موضوع در بسیاری از رشته‌ها محروم هستند و باید برای کمک به این رشته به فکر اقداماتی کاربردی و اجرایی بود.

صبوریان گفت: زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز هیئت نجات غریق هم اکنون فراهم است و با توجه به حوزه فعالیت این بخش ما سایر نیاز‌ها را فراهم خواهیم کرد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.