استاندار با صدور پیامی کسب ۲ مدال ارزشمند بهمن عسگری و امیررضا میرزایی ملی پوشان قزوینی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛  متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج)؛ و در ماه پر فضیلت و پرخیر و برکت رمضان، قهرمانان و فرزندان غیور ایران اسلامی بار دیگر افتخارآفرینی کردند و در آوردگاه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه درخشیدند و با اهتزار پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری را رقم زدند که در این بین استان قزوین با کسب ۲ مدال ارزشمند درخشش بی نظیری در این رقابت‌های مهم جهانی داشت.

بهمن عسگری دلاور مرد کاراته استان و ایران اسلامی با کسب مدال ارزشمند نقره موفق به کسب افتخارآفرینی دیگری شدو امیررضا میرزایی جوان ارزشمند کاراته استان و تیم ملی کشورمان با کسب مدال ارزشمند برنز، افتخاری دیگر برای استان قزوین و ایران اسلامی رقم زدند تاضمن به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در آستانه مهمترین آوردگاه ورزش آسیا یعنی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، زمینه حضور بیش از پیش نمایندگان شایسته ورزش استان قزوین در این رقابت‌های مهم رقم بخورد. بنده این موفقیت بزرگ را به مسئولین و هیات‌های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/

تبریک استاندار قزوین  برای درخشش تکواندوکاران قزوینی

برچسب ها: استانداری ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.