فرمانده انتظامي شهرستان "فلاورجان" از دستگيری 3 سارق و مالخر اماکن خصوصی و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن نيكبخت اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر سرقت یک عدد کف کش آب از باغ او در شهرستان "فلاورجان" بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیرشده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شد به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان فلاورجان با همدستی یک نفر و فروش اموال به مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری همدست سارق و مالخر اموال مسروقه اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر اموال تعداد زیادی از اموال سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل داده می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به مالکان اماکن خصوصی توصیه کرد:اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته ، نرده ، حفاظ مجهز کنید ، از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید. 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.