مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال ۵۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی ساخته می‌شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این پروژه‌های عمرانی در دو بخش مسکن شهری و روستایی به مددجویان واگذار می‌شود.
اهرابی با بیان اینکه از مجموع واحد‌های پیش‌بینی‌شده طی سال جاری ۱۸۵ واحد برای مددجویان شهری و ۳۶۰ واحد نیز برای خانوار‌های مناطق روستایی احداث می‌شود، افزود: با تلاش‌های کمیته امداد خراسان شمالی این واحد‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین از افزایش اعتبارات مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: اعتبارات مسکن مددجویان طی سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود و این در حالی است که امسال این رقم به ۱۷ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: امسال ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و ۷۸۰ میلیون تومان نیز از محل صدقات پرداختی مردم برای ساخت این واحد‌ها پیش‌بینی‌شده است.
اهرابی گفت: در برنامه‌های جدید سال ۹۷، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت این واحد‌ها اختصاص‌یافته است.
وی بابیان اینکه اعتبارات دولتی و منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی که برای حل مشکل مسکن مددجو‌ها به استان تزریق‌شده که از سال‌های ۹۳ تا ۹۷ روند افزایشی داشته است، گفت: کل اعتبارات مسکن در سال ۹۳، حدود سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۴ به پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون و در سال ۹۵ به هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در سال گذشته این رقم به ۱۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.
گفتنی است: سال گذشته ۴۰۶ واحد مسکن روستایی و شهری به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذارشده است.
انتهای پیام/ط


احداث ۳۶۰ واحد مسکن برای خانوار‌های شهری

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.