با برگزاری آئینی کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۱۷ طرح گازرسانی در بخش آواجیق شهرستان چالدران به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل شرکت گازاستان آذربایجان غربی در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی گازرسانی به شهرآواجیق و ۱۶ روستای این شهر به تشریح پروژه‌های گازرسانی در کل استان و خصوصا در شهرستان چالدران پرداخت وگفت: این پروژه‌ها با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شروع گردید.
مهندس شیخی به پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی روستایی دیگر چالدران نیز اشاره و اظهار کرد: هم اکنون ۴۱ روستای این شهرستان تحت عملیات گازرسانی قرار دارند که با بهره برداری از این طرح‌ها درمجموع ضریب نفوذ گازطبیعی بین خانوار روستایی چالدران به ۶۰ درصد ارتقاء خواهد یافت.
وی تصریح کرد: درحال حاضر ۱۰۰۰ روستا درسراسر استان تحت عملیات گازرسانی قراردارند که آمار بی سابقه‌ای درتاریخ شرکت وکل کشور است.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: روشن کردن یک بخاری درمناطق محروم استان و گرم ساختن یک کانون خانواده آرزوی همه ماست که برای رساندن نعمت بزرگ گاز طبیعی به تک تک خانه‌ها همه همت خویش را در شرکت به کار بسته و به این رویه ادامه خواهیم داد.
در ادامه مراسم نماینده مردم ماکو، چالدران و شوط درمجلس شورای اسلامی گفت:امروز ما شاهد فعالیت گسترده شرکت گاز استان در ۴ شهر شمالی آذربایجان غربی هستیم که این امر خود جای تقدیر وتشکردارد.
شریف پور تصریح کرد: تا دو سال گذشته تنها ۲ روستا درچالدران از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند، اما امروز شاهدچنین پیشرفتی هستیم که باید قدردان این مسئولین پر تلاشمان باشیم.
وی ادامه داد: هماهنگی نهاد‌ها یکی ازمهمترین نیاز‌های و ضرورت‌ها در توسعه گازرسانی است و همه ادارت باید شرکت گاز استان را در این امریاری رسانند.
حسین زاده فرماندار چالدران نیز دراین مراسم به تعهد فرمانداری برای رفع موانع و ایجاد هماهنگی وهمکاری دربین ارگان‌های خدمات رسان برای پیشبرد پروژه‌های گازرسانی تاکید نمود.
انتهای پیام/ح


گازرسانی به روستا‌های چالدران

برچسب ها: گاز ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.