سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آثار تاریخی و باستانی مشگین شهر مرمت و بهسازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی مشگین شهر افزود: مشگین شهر به لحاظ برخورداری از جاذبه های متعدد و متنوع طبیعی، تاریخی، فرهنگی و باستانی سالانه میزبان هزاران گردشگر است و توانسته پاسخگوی سلایق مختلف گردشگران باشد.

وی گفت: به واسطه تعدد آثار ، گردشگری به عنوان اصلی ترین محور توسعه شهرستان مشگین شهر تعیین شده و این اداره کل نیز برنامه های ویژه برای این منطقه در دستور کار دارد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان مورد تاکید است و انتظار می رود مسئولان شهرستان نیز از این مهم حمایت کنند.

فلاحی افزود: مشگین شهر از صنایع دستی نیز بی نصیب نبوده و لازم است با هدف رونق اشتغال در این منطقه به تولید کیفی، بازاریابی و برندسازی صنایع دستی توجه ویژه شود.

در این آیین با معرفی ایمانعلی ایمانی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر از خدمات محرم جعفری رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

مشگین شهر سالانه میزبان هزاران گردشگر است

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.